15 december

2008-12-15 @ 17:00:12
Klockan är snart fem på eftermiddagen, och jag håller på att somna. Kan vara för att jag inte ätit på länge, man tappar liksom energi. Fast det är ganska skönt ändå. Jag överväger att strunta i maten, för att istället gå och lägga mig. Ett problem dock.. Jag är hungrig.

I-landsproblem...!

Hur har eran dag varit?
Jag har haft en bra dag. Glad och så. Och mitt horoskop i Metro stämde LITE för väl för att jag skulle tycka om det :P Speciellt då Gaby retar mig. Elakt, må jag säga! Men jag ger tillbaka en vacker dag, haha!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

herregud, ät människa!

2008-12-15 @ 17:37:04
Skrevs av: Katinka

den skickades innan ja hann skriva klart :( de e inge bra å inte äta, då mår man bara dåligt, ta en macka ;) pusspuss påre <3

2008-12-15 @ 17:38:28
Skrevs av: gaby

oj oj nu blev nåt konstigt här när ja skulle skriva.. hm..:P men nej så elak e ja inte.. du visste ju mkt väl att det stämde ;) jag påpekade det bara några ggr hhi :D <3

2008-12-15 @ 17:46:15
Skrevs av: Elin/Sugar

Ät och sov! :O XD



Jag har haft en dålig dag, menmen den är snart slut :P

2008-12-15 @ 18:53:00
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com