18 december

2008-12-18 @ 19:33:30
Idag har varit upp och ner i känslorna. Jag har känt mig trött, pigg, glad, ledsen, allt på samma gång, till höger och vänster. Jag har mått jättebra på sista tiden, och jag mår fortfarande bra, men igår fick jag något underligt sammanbrott. Av ingen anledning. Jag satte mig bara ner och grät, för absolut ingen anledning. Vilket var väldigt konstigt. Och imorse åkte jag förbi Skogskyrkogården, och kom och tänka på en jättejobbig grej, som fick mig att nästan börja gråta då också. Men jag lyckades låta bli. Men det var riktigt jobbigt, det kommer nog aldrig sluta vara jobbigt. Jag känner hur det liksom knyter åt runt hjärtat bara jag tänker på det...

Men hur som.. imorgon är det avslutning i skolan. Det ska bli skönt med lite lov, även om det är ett ganska kort lov. Lov som lov, i princip. Jag fick dessutom reda på att jag fick MVG på båda delarna på nationella provet av Svenska B, idag. Det var en trevlig nyhet. Och min kära mor har även möjligtvis ett par timmars jobb åt mig på Naturvårdsverket. Hoppas det, det är ju alltid trevligt att tjäna pengar. Klirrar så gött i fickan, liksom.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com