3 december

2008-12-03 @ 16:57:08
Dagen
  • Prov på kvintcirkeln - borde gått prima, tror det. Fort gick det i alla fall.
  • Utvecklingssamtal - tummen upp, det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra.
  • Basgruppsmöte - gick faktiskt bra, varken mer eller mindre än så.
  • Långt håltimme - jag hade planer på att jag skulle plugga, vilket jag gjorde lite grann. Sen insåg jag att jag inte orkade och inte hade mer att skriva, så jag gav upp. Sen gick jag och sjöng med Gaby, bara för att fördriva tiden.
  • Engelska - skulle ha haft redovisning, men eftersom jag var sjuk hela förra veckan och mitt huvud var som en bomullstuss, så hade jag liksom inte mycket att komma med.
  • Ångesten över att träffa fefo-lirare eller ej - jag struntade i det, för jag är för trött. Vilket jag nästan ångrar nu, för det hade varit kul. Men jag hade ju glömt mina vantar hemma! Och mina händer är ju kalla som de är, så jag kände mig inte så taggad. Men men, 20 december då *tummen upp*
Ja, hur har eran dag varit? Jag har kommit fram till att jag har lyckats gå förbi en spärr inom mig själv som jag har haft. Jag orkar, jag vill och jag kan. Sången har gått så sjukt bra de senaste veckorna, jag bara släpper allt och sjunger. Jag är så glad och så lättad, så stolt över mig själv. Hur mycket har jag inte kämpat för att komma förbi det? Nu har jag det. Det resulterar i princip till att jag börjar känna att allting bara känns.. bra. Allting känns så otroligt bra. Jag har inte varit så här glad inuti mig själv på många, många år. Det här ska jag hålla fast vid.
Öland 2004

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Kan vi, vill vi, törs vi? Ja, vi kan vi vill vi törs!!! :D

2008-12-03 @ 17:35:34
Skrevs av: Elin/Sugar

Ahh det låter ju ganska bra :DDDD <3



Min dag har varit dålig! Men snart är den slut.

2008-12-03 @ 18:23:44
URL: http://[email protected]
Skrevs av: Gabbi

Woho att du mår bra :D i'm happy for you <33

2008-12-03 @ 21:06:40

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com