Är det så svårt? ><

2008-12-30 @ 20:20:49
Jaa, idag har jag varit irriterad! Jag har varit glad också, men mestadels irriterad.. Jag tycker folk är jävligt dåliga på att bara ge enkla svar, som 'ja' eller 'nej'. Jag förstår att folk kanske är osäkra, men.. kom igen.. Just i det här fallet vet jag att det GÅR att säga ja eller nej. Så jag är irriterad, för ett konkret svar skulle hjälpa mig. Eller åtminstone nåt som säger vilket håll det lutar åt.. Men..!! Vad ska man göra..?  Irriterad är jag i alla fall..
Bara så ni vet det!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Hi-Expod

Ja och Nej äger :D! kankse = sugigt! Jag brukar dock vara en Vet inte människa :O Men försöker med Ja och nej :D!

2008-12-30 @ 23:28:17
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se
Skrevs av: Katinka

Vad har hänt? :O hahaha, ja är sämst på att säga Ja eller Nej, eller åtminstone är ja jävligt velig, men de är ju du me iofs :P

2009-01-02 @ 17:34:19

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com