Little Miss Sunshine

2008-12-25 @ 02:55:08
Jag sitter som vanligt uppe halva natten. Jag har helt enkelt ingen lust att sova. Vet inte varför egentligen, det är ju en ganska onödig vana.
Men jag har nyss kollat på Little Miss Sunshine. Helt underbar film, jag blir så rörd på så sjukt många sätt. Det är en scen som jag verkligen.. Pöhh alltså! <3 Det var ett bra sätt att sluta julafton på, även om den var slut för typ 3 timmar sen.. (btw orkar jag inte berätta om julafton just nu, kan sammanfatta det jag fick imorgon, resten är skitsamma enligt mig xD)
För de som inte sett den, se den för sjutton! Den är så sjukt härlig, en riktigt må-bra-film!



Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

Det är en sån film man ser en gång, även om den hade underbara karaktärer. xD Jag gillade farfarn och morbrorn. xD Steve Carell är bäst.

2009-01-09 @ 22:18:52
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com