mjaha.

2008-12-28 @ 23:40:48
Det gick inte så bra att komma upp i morse. Tror ni inte att klockan inte ringde, när jag var som mest taggad liksom? Så jag vaknar vid tolv av att mamma kommer in. Gött, där var min morgonpromenad som bortblåst!
MEN, fy skam den som ger sig, som det heter! Så jag ska försöka på nytt imorgon! Jag ska träffa Ami kl 14 imorgon, och shoppa loss i farsta. Rea, ni vet ;) Förhoppningsvis har hon lyckats dra med sig en Ronja och en Cindy, men det vet jag inte ännu. Men jag hoppas! <3 Men då ska jag i alla fall försöka ta mig upp på morgonen och röra på mig. Det är göttigt ^^

Och jag och min kära syster och jag har konstaterat att vi har ungefär likadana kläder, det enda som skiljer är färgerna. Vi har i alla fall väldigt lik smak. Härligt ^^

Och min blogg ser JÄTTETRÅKIG ut, och ja, ni får hålla med. Någon dag, då jag känner att jag har lust att lägga ner tid och energi på något mer än bara inläggen (*host*), ska jag fixa det lite snyggt. For now får ni nöja er med vad som är. Men det kanske blir någon häftig förändring snart ;). Förvänta er inte för mycket bara, jag är inte så high på det där med att fixa sånt, hoho :D

JAA, juste! Idag har jag hittat tre exeptionellt bra filmer på El-Giganten, för endast 49 kr styck! Inte illa va? ^^ Ingen dålig investering, enligt mig själv ^^
ps, ursäkta kass bild, ingen bra kamera :(

Skriv nåt fint
Skrevs av: Hi-Expod

Jag har bra kamera _> En system kamera, det är min älskling nr: 3 :d! mahahaa :D! kommer blogga upp alla blder på bloggen istället för på bilddagboken tror jag :O! Så du får tittilititta bloggen om du vill se mina sköna bilder..som jag äge rpå att...mhm..nu har jag skrytit färdigt! Ha de bra och imorrn är de ju nyår, så gott nytt år på dig :D!

2008-12-30 @ 12:47:08
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com