yay

2008-12-21 @ 22:40:28
Bra dag, bra helg, bra. Bra! :D Jag har egentligen inget att skriva. Men det är bara bra helt enkelt. Och jag fick städat mitt rum idag, tack vare Max, haha. Jag har svårt att säga nej till en sån utmaning, haha. Imorgon ska jag försöka städa mitt ANDRA rum, försöka få pappa att gå och köpa en julegran med mig. I år pyntar jag granen själv. Eller det har jag gjort de senaste åren också, men i år är det ytterligare en person mindre hemma, som sitter och säger åt mig hur jag ska göra. I år ska den vara så JAG vill ha den, haha.

anyhow, om vi inte hörs innan dess, God Jul på er :)
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com