11 november

2008-11-11 @ 17:39:51
Jag har egentligen inte så mycket att berätta, jag ville bara skriva något. Så hur har ni det? Hoppas i vilket fall som helst att ni har det bra!

Jag ska alldeles snart sätta mig och läsa igenom papper och häften inför Nationella Proven i Svenska B imorgon, men först ville jag bara skriva lite, och visa några bilder ;)

Igår då.. körkonsert. Det gick helt otroligt bra! Och det var skitroligt! Jag tyckte verkligen det gick jättebra, jag kan inte säga någonting annat. Jag kommer sakna att ha kören nu under julen. Men det kommer väl bli desto roligare i vår, när det sätter igång igen. Men hursom, jag fick små fina rosor av min kära mormor efter konserten. Hade jag verkligen inte räknat med. Men jag älskar ju rosor, så jag tackade och tog emot.
 

Fotograf: jag ^^
  

Och hurrni, vet ni vad? En viss Anna har lagt upp några bilder från 3 Doors Down konserten! Och jag har fått tillstånd att visa några. Så nu ska ni få se :)

Fotograf: Anna Gustavsson
Mail Till Anna: [email protected]

     
Förbandet; Plan Three

    
3 Doors Down


Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

haha, nu fick jag ju reda på hur de gick :P men va härligt att de gick så bra iaf :)

2008-11-11 @ 17:56:49
Skrevs av: Louise

Japp, jag tycker det också :D

2008-11-11 @ 17:59:24
URL: http://louieouie.blogg.se/
Skrevs av: Anna

Nicig fotograf jag e,hehe...nämen d där blev ju bra! :-) Kram

2008-11-12 @ 17:14:43
URL: http://trulyyours.blogg.se/
Skrevs av: Louise

Jaa, du är inte illa du ;)

Och du är ju guld värd som tillät mig låna några bilder :D Man tackar igen!

Kram

2008-11-12 @ 17:43:38
URL: http://louieouie.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com