4 november

2008-11-04 @ 16:14:16
Den här dagen kunde ju varit bättre. Känns som att allting bara gått snett idag.

Jag vaknade sent, fick bråttom till bussen. Jag har haft ont i huvudet och ont i magen hela dagen. Doktorn ska ringa mig imorgon eftermiddag, inför ett möjligt besök hos doktorn. Igen... Jag hatar min mage, jag vill få buk(t) på den. Jag har gått omkring och frysit mer än vanligt idag också. Det känns som bara jag, så jag undrar om jag börjar bli sjuk. Vilket jag inte hoppas. Har så mycket att göra de två-tre kommande veckorna.

Och så skulle jag hålla tal idag. Men tror ni inte jag glömde mina papper med manus och stödord? För några sekunder höll jag på att börja gråta. Jag har gått och förberett mig mentalt i flera dagar, och så glömmer jag skiten, och kan inte tillräckligt mycket utan till för att kunna hålla det. Jag som försöker låta BLI att skjuta upp saker och ting. Men vad ska jag göra? Jag får ta det som det kommer. Jag är tacksam för mer tid, men jag kände mig faktiskt redo att hålla ett tal, så då känns det lite jobbigt. Tur i oturen.

Och jag gick även till optikern idag, och bokade tid för synundersökning, ska dit imorgon. Jag hoppas nästan att jag har något litet synfel som kan åtgärdas, för det känns verkligen som att det behövs. Känns nästan som nåt brytningsfel eller nåt. Jag får väl se imorgon helt enkelt. Bara de inte säger att jag bara skulle behöva ett par läsglasögon, för det har jag. Hjälper det? Neeeeej.

Vi ska på teater ikväll också. 5x Gud. Jag vill se den, men det känns lite jobbigt att ge sig ut i kylan och åka ända till Skärholmen IGEN, när jag fryser inomhus. Jag känner mig inte så lockad. Just nu överväger jag att ta bussen hela vägen, men jag vet inte om jag kommer orka. Fast då kanske jag kan läsa. Skit samma, jag kör något 'in the heat of the moment'.


Nu har jag klagat. Vill ni veta en skoj sak? Skit samma, jag berättar :D
Igår hade vi genrep med kören, och jag ska som sagt sjunga en liten solosnutt. Och igår var första gången vi solister sjöng tillsammans med kören. Innan har vi bara repat var och en för sig. Och det gick så grymt bra! Jag var helt i extas när jag gick därifrån! Det var upplyftande, och roligt, och jag... Jaaaa, det var så SJUKT KUL! Jag längtar till nästa vecka, då det blir inför stor publik också!
Om ni vill gå så fanns det igår ca 150 biljetter kvar. Det kostar 80 kr (varav 15 kr går till DuKanSjungaGospel-kören SOS Barnby i Ukraina). Så om ni vill gå så säg till mig, så kan jag ge mer info om när och var. Det är riktigt kul att gå och se på! Om inte annat är det härlig musik, och en skön stämning.

Ta hand om er

Skriv nåt fint
Skrevs av: Martina/Suspekto

Brukar din mage krångla ofta eller? :/ Det lätsom det nämligen. Men magar är inte roliga när de är arga, absolut inte. Krya på dig, hoppas att det inte är något allvarligt.

Att hålla tal är det värsta som finns, iaf om talet är för en större grupp människor som inte går i ens klass. Vad skulle ditt tal handla om?

Och solo..Beundrar dig som vågar :o lycka till :D

ska kika in här fler gånger ^^

2008-11-04 @ 19:38:29
URL: http://jailhouse.blogg.se/
Skrevs av: Louise

jag vet faktiskt inte var jag ska svara direkt på kommentarer, så jag gör så här ^^



Men joo, min mage är sur på mig i princip varje dag :/ Jag har tur någon gång ibland, men oftast gillar vi inte varandra. Jag ska till en doktor snart, så jag hoppas det ordnar sig.

Mitt tal ska handla om miljö, miljöförstöring, klimatförändringar och media och hur de pekar ut oss människor som problemet. Ungefär :P

Man tackar :) Trevligt :D <3

2008-11-04 @ 22:04:16
URL: http://louieouie.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com