Busy day

2008-11-02 @ 21:58:44
Tre inlägg på en dag. Inte illa. Eller så är det väldigt illa. Men jag har en sån där skriva-av-mig-dag idag. Så det är vad jag gör, skriver av mig.

Det lossnade lite för ett tag sen, har skrivit för ungefär 2 minuter och 30-45 sekunders pratande. Då ska jag bara skriva ungefär lika mycket till. Super... Jag har fastnat igen. Men jag vet ungefär vad jag ska och vill få fram, men det liksom har fastnat i huvudet, och vill inte komma ut. Så jag passar på att skriva lite här så länge. Jag kommer nog sitta här ganska länge inatt, men jag har i alla fall bäddat sängen. Och jag ska snart borsta tänderna, så när jag är klar kan jag bara lägga mig och sova. Oavsett om klockan är elva eller halv tre.

Och jag har två rum nu. Det ni, haha. Som jag nämnde tidigare (tror jag.. jag är lite disträ för tillfället) så ska jag kanske byta rum. Eller nu är det i princip bestämt. Jag ska byta rum. Det rum jag nu ska ta är betydligt bekvämare för en liten fryslort som jag. Men vi ska flytta ut lite saker som står här (det är ett tillfälligt gästrum), och så ska jag få omtapetserat och fixat precis så jag vill ha det. Det känns väldigt skönt, jag har aldrig fått göra om mitt rum från grund för att få det som JAG vill ha, jag har alltid fått ta över det mina syskon alltid har haft. Så det känns skönt. Dessutom planerar jag att jobba ett tag och så innan jag flyttar hemifrån. Vill ut och resa och leva livet innan ekonomin går utför liksom! Så jag lär ju bo i mitt rum ett tag, då är det ju himla käckt om jag trivs! Och det ska jag göra så småning om!

Men eftersom vi då inte ens har börjat göra någonting med rummet, så har jag två rum. Jag sover och använder datorn i det nya rummet, och har mina saker i det andra. Mitt personliga, ganska stora förråd alltså.

Nu ska jag försöka ge järnet lite till på talet, håll tummarna för mig!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com