Det tar sig

2008-11-14 @ 20:11:18
Idag hade vi genrep inför konserterna vi ska ha på måndag och tisdag. Det gick helt okej, faktiskt :D Det enda jag får klåda över är att vår trummis ALDRIG kommer i tid, och jag känner att jag inte riktigt kan lita på att han ska komma liksom. Likaså är det en låt som jag tycker är ganska.. njaaaa. Den håller inte riktigt tycker jag, det låter inte så bra :/ Men det andra tycker jag att vi har gjort bra :)

Idag har jag även varit i stan med Helen och Katinka. Vi mötte en kille från Studentmäklarna och kollade på tre lokaler, för studentskiva. Det var riktigt roligt, tyckte jag. Dock blev det en lokal slopad ganska snabbt, som inte riktigt föll oss i smaken. Det var lite tråkigt att vi inte var fler som gick, men det var bättre än inget :)

Jag hoppas bara att det blir bra, och det tror jag nog att det blir! Jag är hoppfull :)

Skriv nåt fint
Skrevs av: Max

Kul att du tyckte det gick bra iallafall och det tyckte jag med... Jag kan inte ens säga vilken låt du inte tyckte höll, ni var fett bra :)



Studenskivan kommer bli kul ^^ och ajg tror och hoppas att det blir bra jag med =)



2008-11-14 @ 20:45:34

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com