Förkylt var det här

2008-11-25 @ 09:24:16
Jag har gått och väntat ganska länge på att bli förkyld. Jag har haft på känn att jag hållt på att bli förkyld, i flera veckor. Nu är jag förkyld. Hela huvudet känns som en bomullstuss. Så vi får väl se hur dagen blir. Jag ska försöka plugga ikapp så mycket som möjligt och när jag inte orkar längre, då ska jag lägga mig ner under tre lager täcken och titta på någon Disneyfilm.

Men det första jag ska göra är nog att gå och laga gröt. Jag ska leta efter mannagryn, jag är otroligt sugen på mannagrynsgröt. Men jag vet inte om vi har några sådana, så i annat fall får det bli havregrynsgröt. Men gröt ska det bli! Gott för magen, sörrni.

Hoppas ni är friska i det nykomna vintervädret. Om inte, krya på er!
Varma kramar

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com