Oh my god!

2008-11-18 @ 17:24:24
Jag har ALLVARLIGT talat inte haft så här kul på LÄNGE. Jag har kramp i käkarna, och jag inte sluta le.

Vi träffade några elever från England igår. Så Underbart härliga människor! Gud, jag känner dem knappt, jag saknar dem redan. Asså åh, jag har verkligen haft så himla roligt! Tänk dig ett gäng esteter, som är som du själv, fast ÄNNU roligare, talandes engelska! Jag som är så intressarad av engelska språket. Nära på att börja gråta var jag ju också, på tunnelbaneperrongen. Deras tåg rullade in, och jag som ensam svensk (haha) kvar tog hejdå. En av killarna sade 'You should come visit us in London!', och innan jag hunnit svara utbrister av en tjejerna "YEAH! Come with us!" Mitt svar; ett hjärtligt, nästan gråtmilt "I would if I could". And I want to! Åh, jag kommer leva på det här ett tag nu :) Underbart.. helt enkelt underbart..

Jag är inte troende, men just nu önskar jag att jag var det, då kunde jag be till högre makter om att få åka med skolan och hälsa på dem. I've really had the time of my life. Happyhappyhappy!

Peace out, luvs! <3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Maria

Ahh, jag började typ själv gråta av din historia nu! åhåh, sorgligt men härligt det låter! :)

2008-11-18 @ 18:52:51
Skrevs av: Gabbi

åååh ja håller med!! dom utbtör ju värsta "noo" när ja sa att ja skulle dra :O jag vill veeeeerkligen åka till dom asså!!!! <3

2008-11-21 @ 22:01:09

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com