Snart Globen

2008-11-19 @ 17:31:33
Jag, mammas moster, pappa och mammas vad det nu är ska snart iväg till Globen för någon Julkonsert. Mamma ska sjunga i kören. Jag skulle egentligen ha varit med också, men jag känner mig inte så pigg. Men jag hade lite tur i oturen, för min mormor som egentligen skulle gått och tittat med de andra, blev sjuk. Hon var snäll och överlät sin biljett till mig. Så jag får i vilket fall som helst titta och lyssna istället. Det är ju alltid trevligt! Jag hoppas det blir en trevlig kväll. Man kan ju inte få mer julstämning för tillfället i alla fall, med julkonsert och snön som faller.

På söndag är det dessutom bara en vecka kvar till första advent! Mamma påstod att vi kunde sätta upp adventssakerna redan i helgen, men vi har ju hela nästa helg på oss. Dessutom kommer vi inte göra det, om inte jag tjatar, vilket jag inte kommer göra. Om jag inte får något hyper-jul-slag. Haha, men det tar jag då i så fall. Jag längtar bara till jag får baka lussebullar. Jag vill inte äta dem (jag kommer ångra det sen när jag känner lukten av dem), men jag vill baka dem. Ni kan j alltid komma över och fika med mig, när jag väl har bakat! Jag bangar aldrig på trevligt sällskap!

Dags att vara snälla nu ungar, snart är det jul ;)

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Jag vill komma å fika! :D å ja är alltid snäll...typ

2008-11-21 @ 19:31:17

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com