under ombyggnad

2008-11-02 @ 13:37:34
Jaa, jag borde plugga. Och jag gör det! Ibland.. Jag gör lite i taget, jag har inte orken att sätta mig och göra allting på en gång. Det är inte så smart av mig, eftersom jag ska hålla tal om 2 dagar, och knappt börjat med manuset. Men men, så länge jag får g så blir jag nöjd. Det är det jag ska lära mig, inte sant? Att kanske nöja mig med mindre, och inte stressa. Så jag gör lite i taget.

så under tiden passar jag på att försöka fiffa lite med min blogg, så den får nå käckt utseende. Jag hoppas det blir gött :)

Men om det ser lustigt ut ett tag, så ha överseende med det tack :)

kram så länge

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com