Vilken osis!!

2008-11-08 @ 12:57:56
Igår var inte en sån höjdardag.. Jag mådde inte något bra, så jag stannade hemma från skolan. Jag kunde knappt hålla mig vaken och uppe. Jag fick dock ett sms om att min mobil var klar från reperation, så jag tvingade mig själv till farsta för att hämta den. Och så skulle jag köpa ett par nya hörlurar till den, jag hörde tidigare att de skulle kosta runt två hundra kronor. Men stoppa bananerna i örat, de kostade 450 kronor. Och jag som försöker spara de få pengar jag har, för att ha för studenten! Det går ju super... Ekonomisk ångest, ja.

Och kvällen kom.. den kunde varit bättre.. Ja... Hur som.. jag skulle gå på Footloose. Och jag såg så sjukt mycket fram emot att få se Peter Johansson, jag var sjukt taggad. Och det första jag ser när jag kommer till Intiman är att någon annan skulle spela hans roll för kvällen. Just där ville jag bara lägga mig ner och gråta några minuter. Jag har alltid sån jävla otur när det kommer till sånt här!

Som när jag och Ami skulle gå och se One Republic. Inställt... Gavin Degraw. Jag kunde inte. Det är alltid nånting som går fel. Det känns som det i alla fall. Och jag har ju inte direkt råd att gå och se den igen. Musikalen i sig var skitbra, alla dansare och allting, den var otroligt bra, verkligen! Jag blev bara så besviken.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com