Boooring

2008-10-19 @ 20:01:16
Ja, idag har verkligen varit heltrist. Förvisso har jag inte varit på humör för att göra något. Jag har dock 'De-Stress'at mig. Det var någon dvd-skiva som min kära mor hade, som jag prövade mig på. Det var ganska skönt, och jag kände hur jag för första gången på väldigt länge fick koncentrera mig på att slappna av, inte ha någonting annat att oroa mig över. Det känns liksom inte ens som att jag slappnar av när jag sover. Så jag ska nog börja göra det där oftare. Eller.. göra något. Jag måste börja slappna av. Jag tog ett tag och bara fokuserade på olika delar av kroppen. Hela jag är på spänn. Och jag känner det verkligen. Det är så otroligt jobbigt.

Men jag funderar på att åka till landet nästa helg, kanske stanna ett tag in på höstlovet. I neeeeed it. Skulle vara ganska skönt att bara få komma iväg från stadstressen. Slår vad om att jag kommer ha så äckligt mycket plugg att göra bara för det, så jag inte kan slappna av, men jag kan alltid försöka. Och så ska jag börja stänga av min mobil då och då. Även om ingen ringer mig eller smsar mig längre, så går jag alltid och kollar på den. Och så ska jag sätta upp tider, eller x antal minuter då jag tillåter mig själv att sitta vid datorn. Jag känner att jag inte är rättvis mot mig själv när jag placerar mig själv framför weblivet hela tiden. Skärpning får det bli på mitt liv nu. Och då kanske jag får något gjort, vilket reducerar min stress, och får mig att må bättre. Så får det bli.

Och jag behöver er hjälp. Hjälp mig.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Ronja

haha gumman vi kan ta in på spa du och jag... känner att jag också måste slappa av lite ;) <3

2008-10-19 @ 20:24:09
URL: http://ronjalindgren.blogg.se/
Skrevs av: Hi-Expod

kram Idag har du väll haft det kul iallafall_>

2008-10-20 @ 15:37:21
URL: http://Hi-Expod.bloggagratis.se
Skrevs av: Louise

Självklart har jag haft kul idag ;) Den där Bitch-slapen jag fick var ju dagens höjdpunkt XD

2008-10-20 @ 15:51:09
URL: http://louieouie.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com