Grekiskt :D

2008-10-31 @ 18:34:24
Ja, nu har Lysekilarna i alla fall kommit. Härliga dialekten jag kommer ha efter helgen ;). Men det är gött! Jag känner mig ganska löjlig med min stockholmska, men what can I do? Jag kan ju förvisso prata på ett helt annat sätt, men det krävs lite ansträngning innan det flyter av sig själv. Dessutom är det inte så lätt, när ingen annan i ens omgivning pratar så. Men men ^^

Om ungefär tjugo minuter ska jag gå över till min bror, sen ska vi åka vidare in till söder. Vi ska gå på restaurang, grekiskt, tillsammans med föräldrarna och 'Lysekilarna'. Ska bli trevligt, och gott! Haha, lilla matvraket jag är! Men äta bör man, annars dör man, som det heter :)

Ska fixa lite grejer innan jag kilar vidare, så jag ska dra mig från datorn, men vi höres! Ta hand om er, sötnötar.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com