De Tre Musketörerna

2009-04-25 @ 22:41:11
Jaa, den här helgen har varit... sådär. Aptrist faktiskt. Men imorgon hoppas jag det blir bättre. Och nästa helg ska inte bli tråkig. Det får den inte bli. Valborg och mösspåtagning, min födelsedag, föreställning, ölands-släkt. Den Ska bli bra.


Och idag har jag varit med mamma och pappa på Stadsteatern och sett De Tre Musketörerna. Jag säger bara en sak; Har ni inte sett den? SE DEN! Helt underbar föreställning! Jag ska absolut se den igen! Musiken var genialisk och helt att dö för, scenografin var riktigt cool, skådespeleriet underbart. Stående ovasioner!

Så bara in och skaffa biljett med er!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com