FujiFilm och Tack till klasskompisarna!

2009-04-28 @ 21:06:57
Eller nåt.. Jag har hur som helst framkallat ett par bilder, som jag tagit med digitalkameran. Att framkalla 28 bilder kostade 47 kr, varav 29 kr var portot. Borde ha framkallat fler när jag ändå var på gång, men jag känner inte någon större förlust. Jag tycker det var ett kap!

Och bilderna ja. Så bra de blev! Jag är otroligt nöjd! Och det är något speciellt med att sitta och hålla bilder i handen. Fy för det digitala, faktiskt. Mm, jag får världens myskänsla av riktiga brev och fotografier och sånt där. Mys!

Sen vill jag även Tacka ALLA som hjälpt till att köpa biljetter till studentskivan. Jag har verkligen haft panik, och nu känns det så otroligt skönt, då vi har sålt det vi måste sälja. Tack tack tack! Det kommer bli en skitkul fest! :D

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

det kommer bli rööööööööööööööööööööjh! :D

2009-04-29 @ 18:24:25
URL: http://vemkundeana.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com