I ♥ skrubbhandskar

2009-04-05 @ 18:53:48
Jag tog nyss en nästan onödigt lång dusch, och använde mig av mina små kära vänner Skrubbhandskarna. Det är sällan jag känner att min hy är så ren, som när jag använt skrubbhandskarna. Helt otroliga saker. Vad säger ni om dessa undrens verk? :) Jag måste säga att jag älskar dem i alla fall!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

Fin design! :D

Åh jag har också abstinens, och är lite nervös inför imorrn faktikst... Men det blir skoooooooooooooooj :D

2009-04-08 @ 21:00:37
Skrevs av: gabbi

LOOOOOOOVE them :D finns typ inget bättre när man duschat å använt såna.. huden blir len å man känner sig jätte fräsch :D

2009-04-10 @ 16:00:23

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com