London, here we come!

2009-04-19 @ 12:20:48
Yes, snart bär det av. Ska om ett litet tag åka och Dårfinka mig, efter det bär det av som ett spjut till Arlanda, för en resa till inget mindre än London! Jag är såå pepp, var uppe halva natten och packade. Och för en gångs skull tror jag inte jag har med mig massa onödiga saker. Någon onödig sak kanske, men inte halva resväskan precis. Gud, så stolt jag är. Jag som är världssämst på att packa.

Men så ligger det till! Ni får ha det så gött, för det ska baske mig jag ha :D

Kärlek!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Vickan

Ah, London. Saknar London så otroligt mycket <3 Var där i januari med Sandra. Jag hoppas du har det bra i London!

2009-04-21 @ 19:23:28
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com
Skrevs av: Hi-Expod

Ha de bra i London_>! Du får blogga om hur de va sen :)

2009-04-22 @ 19:34:27
URL: http://hi-expod.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com