Stresskivan AB

2009-04-25 @ 00:29:18
Jaa idag har jag och Katinka panikat över studentskivan. Vi har fått lite problem, och varit tvungen att sitta och ringa runt till halva trean för att saker och ting KANSKE ska ordna sig. Men de bara måste fixa sig. Det bara måste..

Hur som helst. Prövade mig på att fixa en snygg frisyr med locktången jag fått låna av min kära vän Lilla Fluff. Det gick åt skogen. Så jag får antingen träna, eller hitta på en annan snygg frisyr att ha på studenten. Måste ju se bra ut med mössa också... Och så måste jag kommer på nåt att ha på mig på studentskivan, som är om drygt en vecka. Och om 6 dagar fyller jag år. Jag har faktiskt knappt tänkt på det. Väldigt ovanligt för att vara jag.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

Hoppas att det löser sig! Fina bilder från london också :) Pussar

2009-04-25 @ 10:59:51
URL: http://vemkundeana.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com