Allt och inget. Å andra sidan... inget.

2009-08-13 @ 21:05:47
Jag är otroligt inaktiv, men jag tycker faktiskt det är ganska skönt. Slippa det digitala lite mer. I like it!

Hur som, sen sist har jag varit i Lysekil, jobbat tre veckor, jobbar min sista dag imorgon. Sen bär det av till arbetsförmedlingen, för att påbörja mitt nya liv som "arbetssökande". Söka jobb. Söka, söka, söka. Vi får se hur det går, jag är positiv till det hela. Jag tror inte att det är "omöjligt", som vissa säger. Det gäller bara att ge sig fan på att man ska ha det där jobbet. I've got faith!

Hoho.

Nej ni! Nu kilar jag vidare igen. Lycka till med ert!
Puss

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com