5 februari

2009-02-05 @ 21:58:27
Lite snabbt bara;

  • den här veckan har gått sjukt fort tycker jag. Och jag har varit betydligt mycket positivare och gladare än förra veckan. Jag menar... Jag orkade inte ens gå i skolan hela förra veckan. Denna vecka - för två dagar sedan var jag glad över att veckan snart var slut.
  • Jag är så sjukt... ja, jag vet inte vad jag är. Jag tror jag är besviken. Vi i musikklasserna får inte göra någonting roligt. Teaterklassen får vara med i roliga uppsättningar, dansarna får dansa med BOUNCE (JAG DÖR!!!!). Vi får lyssna på föredrag av lutsångare/spelare.... 
  • Igår såg jag The Suitcase på Stadsteatern. Och den var otroligt bra! Jag blev rörd, långt in i hjärtat, nästan så att det gjorde ont, så bra var den! Och deras kroppsspråk.. Helt otroligt säger jag. Sånt där borde man lära sig...
  • Jag känner helt BLÖÖÖ för ensemblen (fortfarande). Jag hade valt en låt, men den var för svår, så nu vet jag inte. Eller jag tror jag vet, men jag orkar inte med att jag inte bli nöjd. Jag måste.... ugh, lugna mig. Men det känns som att jag vill få det bra. Det här är det absolut sista framträdandet vi får göra i skolan. Vem vet vad som händer sen? Jag kan hamna på en scen någonstans, lika gärna som jag kan hamna på Ica i Farsta. Och jag älskar ju att stå på scen. Jag kämpar på för att få stå på scen. Jag vill nå ut! Meeen w/e, time and the amount of effort will tell! 
Okej, det var inte bara "lite snabbt", men jag hade väl mer att säga än jag trott. Och jag var ju positiv, men jag känner att det låter väldigt negativt alltihop.

Hursom, jag tror jag ska börja göra massa Jumping Jacks. Jag och föräldrarna diskuterade mig och min kompis, och hur vi, när vi var mindre, ställde oss och gjorde massa Jumping Jacks när vi var uttråkade. Vi hade en brandövning någon gång på Gubbängsfältet, och vi blev kalla och uttråkade, och började. När vår lärare sa att vi skulle gå slutade vi på runt 1600 hopp. Vilken energi man hade! Så jag kanske ska börja med det? Det är ju ganska bra träning egentligen! Lite nyfiken på hur många jag skulle klara om jag bara ställde mig rätt upp och ner nu och körde. Jag får prova någon gång snart, då ska jag berätta hur det gick. Om det inte blev alltför dåligt, då blir det ju pinsamt ;)

Ciao

Skriv nåt fint
Skrevs av: Anonym

vill inte du göra lite JUMPIN JACKS me mig lite random i skolan! jag skulle typ DÖ av skratt!

PUSS sötis!

2009-02-11 @ 22:30:47

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com