Åsikt om tapeter?

2009-02-23 @ 15:05:03
Jag håller på och städar runt i mitt rum, försöker få ut alla saker ur rummet. Men jag vet inte var jag ska ställa sakerna, alla möjliga ställen är hel överbelamrade hemma hos oss. Då de håller på med balkongen står alla balkongmöbler och cyklar i mitt gamla rum, så där är det mission impossible att få in grejor. Men det ordnar sig nog. Vi i min familj lyckas alltid på något vänster få plats med grejor. Fråga mig inte hur, det är en mysterium.

Vi ska nämligen tapetsera om mitt rum. Eller vi börjar med mitt rum, sen blir det föräldrarnas, och sen ska det fixas ett gästrum/matsal. Men vi börjar med mitt rum, så vi kan ha plats att flytta runt lite saker. Och jag har velat jättemycket med tapeter. Först gick mina tankar åt det lite mer jordnära, afrikanska. Brunt, beiget, guld. Men det jag vill ha finns inte i min prisklass, så det får bli när jag blir rik (aka aldrig). Dessutom vill jag ha på massa olika sätt samtidigt. Men nu har jag bestämt mig för vitt. Helt tråkigt vitt. MEN det blir dock en fondvägg med de här ljuvliga sakerna!

Vad tror ni? Kan det bli något? Jag ska iaf ha det så :P Sen blir det lite mörkare gardiner till det. Jag tror det kan bli sjukt bra.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Gabbiiiiii

Det låter toppen :D synd bara det där med priserna.. vilket för mig är väldigt synd oxå för det betyder att ja inte heller får göra om mitt rum i dom färgerna... meeen meen haha :p <33

2009-02-23 @ 23:43:45
Skrevs av: Hi-Expod

Det låter as mycket bra :D!

2009-02-24 @ 00:18:54
URL: http://hi-expod.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com