Dagens lycka?

2009-02-24 @ 17:39:29
Vad har gjort er glada idag? Jag vill veta! Dela med er :D

Idag har varit så jääkla bra för min egen del. Har kommit lite närmare till att  kunna tapetsera om i rummet, jag har simmat med Jessica (sjukt trevligt och mysigt), jag fick SJUKT NICELIGA samtal om en viss grej, som jag inte vet om jag kan prata om ännu, men iaf???!?!?! JAG ÄR FETT GLAD!!! Och sen har mina byxor äntligen kommer, med det fina lilla skoltrycket. Det ekar i mitt rum, "footloose" snurrar i mina högtalare, och jag skuttar runt som en liten.. jag vet inte vad. Jag är glad!

Skriv nåt fint
Skrevs av: jess

ja det var så mysigt så! hahah precis vad vi behövde :D och fina tapeter btw!!!! puss

2009-02-24 @ 19:52:35
Skrevs av: Helene

vad gulligt att det heter skriv nåt fint istället för att kommentera!! :D

det som gjorde min dag är samma som för dig antagligen och jag ba vevar på armen och WOOHOOO:ar all the time typ och studsar upp och ner och jag vet att ROCKA är vad vi ska göra! PUSS

2009-02-24 @ 20:01:21
Skrevs av: Hi-Expod

Gladaste stunden idag var när jag och Mone var skit trötta på tåget hem och bara var allmänt knäppa XD

2009-02-24 @ 21:47:14
URL: http://hi-expod.blogspot.com
Skrevs av: Johan

Jag vet vad samtalet handlade om va? :D

2009-02-24 @ 23:32:56

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com