Loov

2009-02-20 @ 14:34:28
Yes, så var det dags för sportlov. Jisses, vad snabbt tiden går (känns som att det är en återkommande mening i min blogg...) Hur som helst så känner jag bara tummen upp inför det. Just nu skiner solen, jag har massvis med energi och jag har någon underlig städ-craving. Jag vill fixa mitt rum, jag vill rensa min garderob och i princip allt jag äger och har. Jag har inte riktigt möjlighet att göra det just nu dock.

Men lovet, ja.. Jag ska simma med Jessica på tisdag, och på torsdag blir det Harrys och Plan Three (nån som hänkar med mig, Gaby och Oscar?), annars har jag inga planer, precis så som jag vill ha det. Ska ta en dag snart och få undan lite läxor, men det ordnar sig också =) Nu ska jag.. göra nåt, hoho

Hjärtligaste!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com