Vår på väg

2009-02-11 @ 11:17:47
Förkyld hemma. Solen skiner utanför. Den tittar in i rummet, och det känns som att det blir fem grader varmare på en gång. Kanske är febern också, vem vet, haha. Hur som helst öppnade jag fönstret och det första jag hör är fågelsång. Otroligt mysigt att höra. För mig betyder fågelsång bättre tider, ljusare tider, sol och värme. Och det är vad som kommer. Inte långt kvar.

Och balkongrenoverarna jobbar på som sjutton utanför, duktiga som de är. Så snart kanske man kan sitta och glassa i solskenet på balkongen, istället för att behöva ställa sig på den förfallna gården utanför och se helt störd ut, eller stå och sola genom ett fönster. Det ser jag fram emot.

Och jag har en ny glädjelåt, den är så himla uppiggande, kompet, instrumenten, allt! Jag hittade tyvärr ingen bättre video än denna på youtube, men vad fasen, det är ju bättre än inget! Så jag hoppas ni vill lyssna i alla fall, jag blir åtminstone på riktigt bra humör när jag hör den!


Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

jag skulle varit hemma idag ifall jag orkat med min lillebror och mamma. dessutom så behöver jag vara i skolan.

2009-02-11 @ 12:17:36
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com