Var tog energin vägen?

2009-02-13 @ 22:17:51
Jag har varit förkyld hela veckan. Jag trodde att jag skulle kunna bli lite pigg. Men jag sitter just nu och är allmänt hjärndöd, och helt utmattad. Och ändå har jag inte gjort så himla mycket idag. Så byebye, mina trevliga helgplaner jag hade. Det suuger, hade sett jättemycket fram emot helgen.

Om jag inte mår bättre imorgon och kan följa med snyggingarna Linnéa och Katinka ut så ska jag sitta hemma, med omoraliska mängder med choklad och sitta och titta på Melodifestivalen i min ensamhet.
Trevlig alla hjärtansdag på mig, liksom!

Ciao! <3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

tråkigt :/ Men vi hoppas fortfarande på ett mirakel till imorn! <3

2009-02-13 @ 22:26:24

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com