17 januari

2009-01-17 @ 22:16:35
Först och främst vill jag bara gratta min undebara kusin på 19-årsdagen! Grattis i mångfald till dig!

Seeeen. Så har jag egentligen inte mycket mer att skriva, jag kände bara för att skriva något. Jag har inte gjort så mycket idag, för jag har inte känt mig så pigg. Men imorgon, då blir det röra på mig! Jag hade tänkt att gå ut och promenera imorgon, men Ami ringde mig och påminde mig så vänligen om att jag och hon Faktiskt ska till Danscenter och utnyttja deras Öppet hus och dansa gratis! Det blir trevligt. Och jag kommer nog vara slut efteråt, men kul ska det bli!

Efter det kommer jag troligtvis gå hem och ha söndagsångest, som varje vecka. Söndagar är verkligen helt värdelösa dagar. JagvilltastudentenjagvilltastudentenjagvilltastudentenNU *göra löjlig segerdans*. Men men... 137 dagar, 14 timmar och 43 minuter kvar! Hah.. ^^

Ciao!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

Jag längtar tills jag slutar. :D 19 juni hohoho och 8 dagar senare blir jag 18 YAY hohoh

2009-01-20 @ 12:43:19
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com