26 januari

2009-01-26 @ 13:16:01
Skola idag då. Gick jag? Nej. Jag kände noll motivation och ork, mådde illa av flertalet anledningar, och struntade därför i skolan. Jag hade ändå bara en lektion.. Jag kan erkänna att jag troligtvis inte skulle ha dött om jag gått till skolan, men jag dör ju inte av att stanna hemma en dag heller. Tvärtom, jag tror jag behöver det för att pigga på mig lite och bli lite gladare, kurera stackars magen lite. Imorgon blir det skola dock, då har jag viktigare saker än jag hade idag.

Som ensemble... Vi ska ha med oss en låt, som vi har plankat. Ett Problem; jag har inte plankat någon låt. Men känner jag min klass rätt kommer jag inte vara ensam! Det är dessutom inte så lätt att bestämma en låt då man inte vet vilka man kommer få i sin grupp. Lärarna är... ja, det finns lite olika benämningar.

Hur som, jag orkade inte skolan, jag sket i skolan (gör inte så ^^), och nu ska jag istället kolla på film. Mitt internet bråkar ändå med mig så det står härliga till!

Vi hörs och görs!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Elin/Sugar

Ah, sånt gör jag får ofta >_>

Men det är bra att vila om man känner att man inte orkar! :)



Vad blev det för film? :DD

2009-01-26 @ 18:32:04
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/
Skrevs av: Linnéa

Förstår dig helt, ibland är verkligen motivationen på noll. Hoppas du tar igen dig o får en givande dag imorgon :) <3

2009-01-26 @ 19:24:43
URL: http://vemkundeana.blogspot.com
Skrevs av: Helene

JAG STANNADE ÅXÅ HEMMA FAKTISKT men inte mår jag bättre för det men antagligen bättre än jag skulle mått om jag gått ^^

2009-01-26 @ 21:33:42

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com