Alltid är det något

2009-01-04 @ 12:39:57
Hurrni... Jag vet inte riktigt hur det ser ut för er, men för min egen del syns inte alla blogginlägg som jag gör. Igår kväll t ex lade jag upp ett, som börjar med en bild på min katt. Jag antog i början att det skulle ta ett tag för den att laddas upp, det gör ju det ibland. Men nu har det gått nästan tolv timmar. Tar det så lång tid? Jaja, ni kan väl vara snälla och slänga in en kommentar och säga om ni ser det eller inte?


Nu är klockan snart tjugo i ett, och det är en sjukt fin dag ute. Jag borde egentligen vara på landet just nu, men jag har blivit förkyld. Typiskt.. Så just nu ligger jag i soffan i långkalsonger och en tjocktröja. Slött, men när det är tio minusgrader utanför och jag är förkyld anser jag mig ha rätten att göra det, även mitt på dagen.

Jag var i alla fall ute och promenerade förut. Jag försökte ta några bilder, men jag har ju bara kassa kameror så jag vet inte hur det blev. Jag ska kolla det sen. Om jag fick någon bra lägger jag kanske upp något senare. Nu ska jag kolla på film och äta nudelsoppa!

Tjong i bulljongen!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

Jag ser! :D

2009-01-04 @ 21:54:18
Skrevs av: Hi-Expod

Jag ser den med :O! keep on the working med bloggen, det är så svårt att fixa snygg blogg :O

2009-01-05 @ 00:08:56
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com