Balkongrenovering = huvudvärk!

2009-01-29 @ 14:24:00
Hela min lägenhet vibrerar. Alla balkonger i hela huset (dvs 54 stycken) ska renoveras, och det kommer ta ett tag. Det mullrar och bullrar, och byggarbetarna sjunger falsk latinosång utanför mitt vardagsrumsfönster (som jag inte vågar gå förbi när de är där), och jag har ont i huvudet ungefär 24/7. Och mitt i allt detta måste jag plugga. Det känns inte alls lockande måste jag säga. Jag hör inte ens min musik, som jag sitter precis bredvid, men jag fryser för mycket för att våga mig ut i kylan och promenera. Men bara en och en halv timme kvar till de slutar för dagen! Lyllo mig! Jag kanske ska köra mp3spelaren, gigantiska hörlurar och ta en städningstur under tiden? Det kan ju vara nåt...

Ciaoser!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Du får komma å bo hos mig istället!!! vi har ingen latinosång här, förutom när typ ja får ett ryck, hahahaah xD händer nog itne så ofta..

2009-01-29 @ 19:44:22

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com