Blä

2009-01-08 @ 15:30:27

Idag är jag på otroligt dåligt humör. Jag är förkyld och har ont i ungefär varenda del av kroppen, fryser som en liten jag vet inte vad och är sur på ett och annat.

Inte nog med det slutade jag egentligen kl 14. Enda grejen är att min nästa lektion är kl 16.40-17.10. Så jag sitter i skolan för tillfället... Det känns inte så kul. Speciellt då jag har sång, och vi vet ju alla hur det kan låta om man sjunger när man är förkyld. Inte så härligt.

Men men, vi får väl se hur det går.

Jag ska väl gå och vandra fram och tillbaka i korridorerna några gånger.
Ciao! <3


Skriv nåt fint
Skrevs av: Hi-Expod

Fan, det ä cool Head:er på bloggen måste jag säga :O!

2009-01-08 @ 21:39:45
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com