Gott nytt!

2009-01-01 @ 16:06:11
Gott nytt år på er!
Hoppas ert nyårsfirande var till ert tycke! Det var i alla fall mitt, jag hade otroligt trevligt.

Jag var med ett gäng coola brudar hos Katinka och åt en otroligt god och trevlig middag, helmys (och Malin kommer bli tvingad att ge mig receptet på den där tårtan. Mumma!). Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den, men det var jätteroligt i vilket fall som helst, och det var otroligt trevligt att träffa alla.

Sen drog jag, Rebecka och Helene hem till mig, och Gaby och Ami kom lite senare. Vi hade det mys hemma hos mig, och Helene... Jaa, underbart säger jag bara! Jag hade sjukt trevligt!

Tack alla som gjorde min kväll!

Jag tog inga bilder, för... jag kände inte riktigt för det faktiskt. Men jag kanske lånar en bild längre fram, av någon som faktiskt tog bild. Det återstår att se ;)

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com