Hupp

2009-01-03 @ 22:00:37

Så här har Majsan legat ungefär hela dagen. Förutom ett tag då hon gick åt åt, för att sedan gå tillbaka, sätta sig och vara nära på att somna sittandes, innan hon lade sig ner och somnade om. Hon är en sån där varelse som faktiskt tar 'gå i ide' på allvar. Hon är vanligtvis en utomhuskatt, men på vintern ligger hon i princip inomhus och sover 24/7.

Jag känner att jag vill göra samma sak. Jag vill bara ligga och sova till det blir varmare och soligare. Och om fyra dagar börjar jag skolan igen. Det känns inte så lockande. Plugg, massa skit med sånglektionerna (som jag äntligen funnit glädje för igen ;__;), skit med projektarbetet. Nej, jag vill inte helt enkelt.

Men imorgon ska jag, bror och föräldrar åka upp till mormor och morfar och hälsa på. Känner mig inte så sugen, men jag har inte varit där sen i somras, och jag borde göra nåt istället för att sitta hemma. Dessutom är det en bra början för att vrida tillbaka dygnet, som är helt åt skogen för tillfället.


Alltså.. i väntan på att Djävulen och jag ska börja på Kanal 5, sitter mamma och pappa och tittar på Dart. Vilken sport.. Och det sitter och man och ropar ut poängen på en bred engelska, som låter 'AIIIGHTYYfive!' och 'a hundred and FOOOOOOORTY!'. Det är väldigt roande. Man måste näsan höra det, haha.
Hoppas ni har en bra lördagkväll. Ciao!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com