Kalas så det står härliga till

2009-01-25 @ 20:47:20
Jag känner mig helt utpumpad!

Till att börja med har jag gått med spänningshuvudvärk fram och tillbaka hela veckan. Bara det blir man trött av.. Och jag har under veckan tränat, varit ond mot min mage och bara varit allmänt trött. Jag var hemma och tog det lugnt i fredags, och det behövde jag. Igår var jag hos Lena och Cindy på kalas med mamma. Vi hade väl inte tänkt att stanna så länge, men vi fastnade i vinet och dansmattorna. Det var riktigt trevligt, men vi kom inte hem förrän bort mot halv elva rycket, på kvällen.

Förresten.. Jag är avundsjuk. Och jag vill flytta hemifrån. Fast det är inget nytt, haha! Lena och Cindy har flyttat in i en helfräsch, ny lägenhet! Så himla fint, och jag blir ju bra avis! Men min tid kommer! Det var så himla mysigt bara :)

Anyways, idag har jag vaknat, städat, diskat, handlat, bakat, duschat, städat, lekt med systerdottern, hjälpt till med maten, och varit social. Det tär på krafterna! Så nu är jag ganska trött. Jag känner inte alls för att gå till skolan imorgon. Men det är ju som det är.

Jag anser mig ha haft en bra helg i alla fall, och förhoppningsvis blir nästa helg bra också! Siktar ju på att ha filmkväll på fredag! Det ska bli skööj!

Ciao <3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com