Tummen ner!

2009-01-13 @ 21:10:44
Jag har sagt det förr, men nu känner jag av det starkare än på länge; jag behöver en resa till en strand i solen. Blått hav, palmer, god mat, avkoppling. Jag har varit down and low typ ett tag nu. Allting bara suger. Och idag sög alltid lite mer. Ensemblegruppen är blä förutom Helene och Heidi, mentorgruppen är SKIT (jag får inte var med Korven längre ;__; SJUKT jävla taskigt att sära på oss ><) och mitt schema är åt HADKKFLADGHGAHKGAHLAGLHAGA och jag är fett deprimerad över mina sånglektioner och mitt projektarbete.
Så allting suger, och jag är otrevlig och tråkig! Jag känner lite att man får prata med mig på egen risk, om man inte orkar stå ut med mitt PMS'ande.. ._. Jag vill bara bort..

Ciao

Skriv nåt fint
Skrevs av: Hi-Expod

JAAA :( dumma de :( <3

2009-01-14 @ 08:36:52
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com