Denna nyfikenhet..

2009-06-18 @ 02:08:59
Jag känner inte att jag bloggar särskilt mycket. Inte särskilt intressant heller... Men ändå är det ungefär 3 personer (jag har nog världens mest tråkiga blogg) som dagligen kollar min blogg. Vilka är ni, haha!?

Nej, men dags för en smärre uppdatering. Har under mina två veckors lov; sett Figaros Bröllop på Parkteatern, varit med Helene och spelat in våra låtar från Kulturfestivalen, vänt på dygnet totalt, sett både Alex och Robertos band, firat Amis och Lenas student. Ja, jag vet inte.. nåt sånt i alla fall ^^

På fredag blir det midsommarfirande på Ekerö, landet på lördagen, Lysekil i mitten av juli, jobb i slutet av juli/början av augusti. Längre än så har jag inte planerat. Sen är hela mitt liv ett stort frågetecken. Hallelujah?

Take care, yeah? <3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

JAG är en av de som kollar din blogg nästan DAGLIGEN! ibland massa gånger på en dag faktiskt!

2009-06-18 @ 22:26:46
URL: http://myspace.com/kissesforkings
Skrevs av: Katinka

jag kollar typ dagligen, fast inte nu, för nu har ja inte internet, hehe :D saknar dig söto! <3

2009-06-19 @ 20:24:56
Skrevs av: Linda

jag med :D

2009-06-20 @ 01:44:05
URL: http://blogglund.blogg.se/
Skrevs av: Maria

Jag tror att jag är en av de skyldiga... :o

2009-06-20 @ 23:52:37
Skrevs av: Linnéa

Jag brukar kika in! :D Massa puss

2009-06-21 @ 17:11:29

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com