Gud? Är det du?

2009-03-31 @ 20:54:54
Mina böner har blivit hörda! Inte för jag ber (jag är inte troende alls), men äntligen börjar mina förhoppningar om våren gå i uppfyllelse! +11 grader, sol på dagen. + 7 och regn på kvällen. Helt underbart. Vet ni hur mycket jag har saknat ett enkelt regn? Ingen snö, hagel, blandregn, utan bara enkelt regn, som inte sticks eller är kallt. Bara regn... Åh jag ler bara jag tänker på det. Nu börjar det verkligen hända grejor här!

Idag har jag förresten sett "Serendipity", eller "Om ödet får bestämma", som den så fint heter på svenska. Host... Vill ni läsa mer om filmen, kan ni göra det här. Det är riktigt en film i min smak. Dessutom ÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskar (ja, ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR) jag John Cusack. Vilken underbar skådespelare vi har där! :) Har ni sett filmen? Eller nåt annat bra med John Cusack ni tycker jag ska se? Tell me! :D

Nu ska jag ta en kopp te och en passionsfrukt, och titta på de Desperata Hemmafruarna, som vanligt på Kanal 5 vid den här tiden.

Hjärtligaste!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com