Partyhelg

2009-03-21 @ 18:25:15
Premiär på D&D igår, tyckte personligen att det gick sjukt bra. Tillhörande middag och fest efteråt. Smärta i nacken efter det, men jag har bara mig själv att skylla, så som jag stod och head-bangade, haha. Harry's ikväll också. Ska bli trevlig. Tänker nog inte bli lika sen ikväll dock. Kom hem vid fyra igår, det var lite jobbigt faktiskt. Men kul har jag haft.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

jag tänkte bara säga tack för igår och inatt och typ hej jag är louisesjuk det är första dan på typ ÄVIGHÄTÖR som jagtyp inte träffar dig (och inatt gillas inte det tillhörde typ igår ;) !)

2009-03-21 @ 22:57:49
Skrevs av: Hi-Expod

Så länga man har kul får man göra i stort sätt vad man vill :D

2009-03-25 @ 09:41:54
URL: http://hi-expod.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com