Ambitiös flicka med paltkoma

2009-05-17 @ 18:46:05
Det är vad jag är just nu. Jag har fått otroligt mycket gjort idag, och än har jag tid att fortsätta. Så det här ser ju faktiskt bra ut.

Och jag är så otroligt mätt. Jag har ätit sallad till middag tre dagar i rad, och idag grillade pappa kyckling. Goooott. Det, tillsammans med rotfruktsröra, tzatziki och sallad. Om jag inte skulle känna mig lite smått illamående av hur mätt jag är, skulle jag nog sitta i köket och äta fortfarande, så gott som det är, haha.

Och tyvärr blev Dårfinkar inställt idag, då Steve inte mår bra. Riktigt synd. Det är så få gånger kvar nu, så det känns lite tråkigt, men huvudsaken är ju att han mår bra! För sjutton...!

Men jag har i alla fall fått massa gjort istället. Hallelujah, säger jag bara, det behövdes. Men jag är tvärsäker på att mitt IG i ljudteknik kommer att fortsätta vara ett IG. Men ett IG... det går an faktiskt. Speciellt då det verkar som att jag har chans på fler MVG:n än jag räknat med.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com