Hallelujah!

2009-05-15 @ 23:31:52
Jag har tydligen kommit in i en sån där skriva-varje-dag-på-bloggen-fas igen. Vet inte hur många som läser, men men.. :)

Idag har jag pluggat mer än jag gjort på nästan ett år. Ganska precis ett år faktiskt. Kan bero på att jag knappt har pluggat ordentligt på typ ett år. Men det känns jätteskönt, även om jag har mycket kvar. Nu har jag fått igång ett flyt som är lätt att haka på när jag ska fortsätta nästa gång. Vilket är om ett par minuter. Var tvungen att varva ner lite. Kom hem för en knapp timme sen, efter att spelat Dårfinkar för tredje dagen i rad. Det kändes roligare idag, men jag sjöng inget bra. Men vad sjutton ^^

Nu ska jag plugga lite till, sen ska jag sooova. Gud så jag ska sova efter nästa vecka. Så himla mycket, ska jag sova efter nästa vecka. Ha jävligt kul, och sen sova.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tommy

Du förtjänar att vila nu :)

2009-05-28 @ 01:02:10

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com