Mathinder

2009-05-12 @ 21:10:13
Jag bara måste berätta om dramat som jag var tvungen att gå igenom för att få äta middag.

Vi hade inget mer hemma än en köttgryta som pappa tyckte att jag ska äta. Underbart när jag inte tycker så mycket om kött längre. Så jag bestämde mig för att göra nåt med Couscous. Vi hade ingen couscous hemma. Så jag gav näst intill upp, för jag är aldrig sugen på mat. Så jag gick ner för att handla pastasallad. De hade INGEN pastasallad. I ren förtret köpte jag en matlåda som man värmer på bara. I sju härliga minuter stod den i micron och blev varm och härlig. Jag tog ut den, och gick till mitt rum (jag skulle ändå få äta själv..) men innan jag ens hunnit äta så SPILLER jag ut hela Alltet!!!!!! HELA lådan hamnade över mina ben, min stol och mitt golv. Så jag var tvungen att ringa mamma och be henne köpa nåt annat. Herregud säger jag bara..

Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

Alltså.. Ibland har man bara inte tur, och igår var inte din dag! :O Du har nog bättre tur idag! :D

2009-05-13 @ 09:52:23
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/
Skrevs av: Katinka

hahahaha, förlåt, men ja tyckte de va fett kul xD Men du! du borde bli vegetarian ;););) <3

2009-05-14 @ 10:34:47
Skrevs av: Hi-Expod

Fyfan vad sugigt :O!

2009-05-14 @ 20:29:44
URL: http://hi-expod.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com