Nedräkningen fortgår.

2009-05-10 @ 00:09:17
Nu har jag inte skrivit på över en vecka. Känns faktiskt lite skönt. Det är skönt att bara inte bry sig ibland.

Jag har under veckan som gått fyllt år, varit med mina kusiner, haft studentskiva och Kulturfestival (Sista framträdandet med skolan). Det har varit kul, men lite jobbigt då jag har varit sjuk samtidigt. Men jag har inte hunnit vara hemma och vara sjuk, så vi får se om jag orkar ta mig till skolan på måndag.

Jag hade tänkt att gå ut och jogga imorgon bitti, sen kom jag på att jag var sjuk. Det är lite tråkigt. Jag är alltid som mest motiverad när jag är sjuk. Det är konstigt. Jag kan känna mig frisk som en lärka, men inte orka det minsta lilla. Men så fort jag blir sjuk blir jag alldeles knäpp och vill städa, träna, jogga, möblera om, jag vet inte vad. Och då börjar jag kanske städa, sen får jag världens feberfrossa för att jag ansträngt mig mer än jag borde. Dumt. Men jag gör det varje gång.

Och nu är det 25 dagar och 13 timmar kvar till studenten. Och min glädje har övergått i ren ångest inför framtiden.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com