Snart smäller det

2009-05-28 @ 20:28:35
Idag är det precis en vecka kvar till jag tar studenten. Jag tror jag har allting klart, måste bara kolla på att alla inbjudningar till mottagningen kommit ut.
Köpte dessutom ett par grymt snygga skor igår (skrev tydligen "imorgon" först...). Såg dem på nätet, men hittade den sedan på Skopunkten, vilket kap! Ska försöka lägga upp nån bild sen. Ruggigt snygga är de!

Och ikväll, när jag tvättat klart ska jag förflytta mig till broderns lägenhet, som jag har för mig själv ett par dagar. Treeefligt indeed. :D

Skriv nåt fint
Skrevs av: gabbi

hahah va gulligt :P "köpte dessutom ett par snygga skor imorgon" :P det e svårt det där med tid ;)pöss på dig!

2009-05-28 @ 22:25:22

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com