Äntligen!

2009-10-08 @ 13:31:55
Ja, Äntligen börjar jag känna mig som mig själv igen. Det känns som om jag har gått omkring flera månader i någon annans icke-fungerande/icke-välmående kropp, haft ont överallt, varit ständigt pms-ig och otrevlig och en allmänt hemsk människa. Men i måndags kväll var det som om någon tryckte på Power-knappen och körde igång hela systemet igen. Och jag som är, enligt mig och många jag känner, en positiv varlese blev som ett stycke Duracell-kanin, ungefär. Jag skuttade omkring och småflinade av ingen anledning. Som jag brukar göra alltså.

Tisdagen blev en lunch på stan, promenad och en spontanbio. "The Ugly Truth" blev det. Riktigt bra! En typisk sån där romantisk komedi som jag kan vara glad över i flera dagar. Jag är en sådan sucker för romantiska komedier. Men någon måste ju vara det! Och jag vet att det finns fler där ute, hihi. Till exempel så vet jag en ung herre som kommer säga "Jaha, varför fick inte jag någon inbjudan?", eller något i den vägen. Jag är så säker att jag skulle kunna satsa pengar på det. Men det var ju spontant. Ack ack...

Och jag har skickat iväg en hel drös med arbetsansökningar. Får hoppas på att någon nappar snart. Har ni något tips på något någon helt utan några kvalifikationer skulle kunna söka? För det är jag, helt okvalificerad till Allt. Men nu har ju humöret och välmåendet vänt, har jag tur kanske det händer samma sak med jobbsökandet snart. Det börjar ju närma sig julförsäljning, folk kanske behöver hjälp? Äsch, det är bara att ligga i, så nappar någon till slut. Man kan ju inte vara HELT ointressant för varenda arbetsgivare, inte sant, haha.

Datorn är dock fortfarande död, men familjens funkar hyfsat för att kunna kolla mail och blogg, så jag tycker det är ganska skönt. Och för att göra det hela ytterligare lite skönare ska jag ge mig ut på en solskenspromenad nu. Ska nog sätta mig vid skön och njuta lite. Synd att pappa tog med sig kameran till västkusten, det hade varit en bra dag för lite fotografier.

Varför kan jag inte sluta skriva? Haha!
Ta hand om er, snyggingar.
<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

HAhah jag blir lika rädd varje gång jag går in på din blogg och jättehög musik sätts igång!! :P Man lär sig aldrig ;)



Härligt att humöret är tillbaka! Hoppas nåt jobb dyker upp gumman <3 Puss

2009-10-09 @ 10:02:27
Skrevs av: Tompa

Det är SJUKT tummen upp alltså :D

Glöm inte att vi kommer och invaderar er imorn ;)

2009-10-09 @ 11:00:14

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com