Egentligen...

2009-10-27 @ 12:39:02

... har jag inget speciellt att skriva. Faktiskt. Förutom att jag idag ska hämta min systerdotter på dagis och sedan åka med henne till Farsta C, för att möta min syster där. Och jag tror att det kommer gå bra, men sen insåg jag att jag aldrig hämtat henne från dagis ensam. Och jag har verkligen inte åkt någonstans själv med henne! Men det går nog bra. Jag är ju typ världens bästa moster! :D Eller världens vet jag inte, men jag älskar mina små trollungar, och de verkar tycka om mig, och det är vad som räknas, enligt mig.

Note to self - ta med frukt! Både jag och hon kommer vilja ha på tåget... Tvärsäkert! :D


Och snart är det halloween/Alla helgona..! Ska ni göra nåt speciellt? Vad ska ni göra? Tell me! :D


Ta hand om er, nu när mörkret smyger sig på mer och mer.
<3


Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Jag brukar ta med mig typ en bok när jag åker med småbarn också, de blir så lätt uttråkade :P ett litet tips till nästa gång ;)

2009-10-27 @ 17:20:16
Skrevs av: Musikalen-Emil

Öy, apropå halloweenhelgen. Jag och bl a några fler från musikalen ska på fest i en kolonistuga utanför skarpnäck på fredagen. Har du något att göra? Om inte, häng med? :D

2009-10-29 @ 01:08:53

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com