En riktigt höstfredag

2009-10-16 @ 16:52:14
Det är vad det har varit idag. Grått, snöblandat regn, slappt. Och jag tänker faktiskt fortsätta min fredag på det sättet. Det slappa i alla fall. Jag tänker placera mig i soffan med lite god mat, lite snacks och ikväll blir det idol för hela slanten. Jag känner verkligen att jag behöver ligga i soffan och agera allmänt halvdöd ett tag. Det har varit kaos ett tag nu.

-) Förra tisdagen krockade pappa med bilen. Han klarade sig oskadd, men bilen blev skrot.
+) Fredagen blev kort men otroligt rolig, på HBJ med några härliga lirare.
+) Fick ett samtal från Warner Music om att jag vunnit en tävling och att jag skulle få träffa Joshua Radin. Woho!
-) En vän betedde sig otroligt egoistiskt och elakt. Jag är fortfarande sur. Faktiskt..
+) Jag träffade Joshua Radin :D Gick väldigt snabbt, men det var kul och han är så otroligt musikalisk och trevlig. Herregud säger jag bara :) Kommer jag verkligen inte glömma!
-) Pappa ringde på tisdagkvällen och sa att vi haft inbrott. Pengar och smyckesskrin var borta. Jouren glömde oss, och vi kunde inte låsa vår trasiga dörr förrän sent på kvällen. Polisen kom dagen efter, dörren var fortfarande intakt.
+) Vi fick igår en ny dörr. Säkerhetsdörr. Den är tyst och stabil och fin och bra. Jag skulle ha sovit gott inatt om inte...
-) ... vår gamla ringklocka (som är inbyggd i väggen) fick spatt och satte igång klockan två på natten. Pappa fick stänga av strömmen i hela lägenheten för att den skulle sluta. Galet. Men dock åtgärdat nu.

Så den senaste 1½ veckan har varit antingen helt galet bra, eller helt åt skogen. Inget mellanting där inte. Så ikväll ska jag bara.. slappa. Vara i den där gråzonen mellan askul och skittråkigt. Så det så!

Jag och Joshua Radin.

Och jag vill bara visa vad jag roat mig med på sistone. Pussel. Detta är på 1000 bitar. Vet egentligen inte vad som drev mig till detta. Men det var kul, haha!



Puss, gullungar!
Hoppas ni har det bra.
<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: jess :)

hey sugar pie! va kul du verkar ha haft:P min vecka har också varit galen!! men vad sägs om att ses efter mitt höstlov :P berlin på lovet

2009-10-21 @ 11:18:41
Skrevs av: HANNA (FOTO:GRAFISKT)

åååh mysig bild :D attans att jag skulle se ut som en mögglad köttbulle på min bild, men äsch ;) tack för upplevelsen alla fall! kommer jag aldrig att glömma :D

2009-10-25 @ 13:19:33
URL: http://hannastahl.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com